Pomiędzy sztuką a reklamą. Głośna hiszpańska kampania społeczna

Rak skóry sieje spustoszenie na całym świecie, jednocześnie trudno o tym mówić. Przedstawiamy Wam wyjątkowa kampanię społeczną, która w bardzo subtelny ale dający do myślenia sposób sygnalizuje problem raka skóry. Ta dyskretna kampania outdoorowa w Hiszpanii obiegła już wszystkie krajowe media, dzięki czemu siła jej oddziaływania była jeszcze większa.

Promienie, które zabijają

W samej Hiszpanii każdego roku 700 osób umiera na raka skóry. Dlatego też na ulicach Madrytu pojawiło się około 20 lodowych rzeźb. Ze względu na słońce, dość szybko topniały tracąc swoje „życie” dokładnie tak szybko jak osoby cierpiące na tę nieuleczalną chorobę. Lodowe rzeźby przypomniały obywatelom o potrzebie ochrony skóry przed słońcem. Przy okazji fundacja Felix Mantilla wraz z koncernem farmaceutycznym rozdała informacyjne broszury.