Poo~Pourri znowu to zrobiło! Świetny viral o …kupie

 

Reklama_animacja

Jak w ciekawy i nieszablonowy sposób zareklamować odświeżacz do ubikacji? Modelowym przykładem jest tu marka Poo~Pourri, która właśnie pokazała swoją kolejną reklamę. Już widać, że jej popularność będzie ogromna.

Video ma już ponad 7 milionów wyświetleń i powoli goni wcześniejsze osiągnięcia marki na Youtube. Największego hitu, który osiągnął ponad 37 milionów wyświetleń, raczej nie pobije, ale potwierdza tylko jak dobrego nosa mają stojący za nimi ludzie od marketingu.

„How to Poop at a Party” to kolejny element bardzo jasno określonego wizerunku marki. Opiera się on na mocno specyficznym poczuciu humoru i pomysłowej grze słów. Wyraźnie widać, że nic nie jest tu pozostawione przypadkowi. Wystarczy odwiedzić ich stronę internetową.

O tym, że viral to ich drugie imię łatwo przekonać się oglądając poprzednie reklamy Poo~Pourri.