Pozbądź się problemów z pryszczami

Zadaniem agencji było stworzenie ciekawej kampanii, która dotrze do pracowników biurowych oraz studentów w wieku 20-25 lat i wyróżni Wuttisak Clinic od innych centrów urody. Każdy kogo spotkał problem ze skórą przyzna, że chciałby jak najszybciej uporać się ze swoim problemem. Właśnie takie osoby są otwarte na nowe metody walki ze skórą.

By zainteresować target powieszono w biurowcach, centrach handlowych oraz szkołach plakaty z młodą i piękną kobietą. Jedyny je problem to była zbyt duża ilość pryszczy na twarzy. Patrzą jednak z bliska można było zauważyć, że pryszcze są tak naprawdę naklejkami na plakacie. ‚Odklejając pryszcz’ można było dotrzeć do informacji kontaktowych do centrum urody.

Sprawą o którą najczęściej pytają klienci podczas planowania niestandardowych akcji są rezultaty. Ten przypadek pokazuje jak wielką siłę posiada ambient.

1. Każda placówka zwiększyła liczbę obsługiwanych klientów,
2. Ilość telefonów od klientów wzrosła o 45%,
3. Sprzedaż wzrosła o 30%.