Przegląd świątecznych reklam, czyli niecodzienne podejście do codzienności.

Święta już za kilka dni, ale świąteczne reklamy, witryny sklepowe i iluminacje w miastach są obecne już od około miesiąca.  Niestety, jak co roku mogło się to znudzić…

Osobiście bardzo lubię świąteczną atmosferę, migające światełka, zapach piernika i pomarańczy z goździkami, a do tego padający śnieg, ale to właśnie w tym przedświątecznym tygodniu, bo wiadomo, co za dużo to nie zdrowo.

Pewnie wielu z Was, tak jak ja, okres świąteczny uważa za otwarty po obejrzeniu w telewizji pierwszej reklamy Coca Coli „Coraz bliżej Święta! Coraz bliżej Święta! Coraz bliżej Święta!” oraz po pierwszej emisji „Last Christmas”. Obserwując to, co dzieje się w telewizji, radiu, na ulicach a przede wszystkim w Internecie mogę stwierdzić, że kreatywność dotycząca Świąt nie zna granic. Za pomocą rzeczy pozornie banalnych można pokazać główne przesłanie. Twórcy reklam skupiają się przede wszystkim na najbardziej znanych symbolach związanych z tym okresem, czyli choinki, które z resztą królują, mikołaje, bombki. Często towarzyszy temu humorystyczne podejście, przecież ten okres ma nam się kojarzyć najbardziej pozytywnie.;-)

Szperając po sieci znalazłam bardzo wiele, a może nawet całe mnóstwo, różnych plakatów reklamowych, jednak wybrałam tylko kilka przykładowych. Te reklamy pokazują proste rozwiązania, a zarazem bardzo prawdziwe.;-)

Zobaczcie sami:

Stihl

Tide

Mazda

Volkswagen

Triumph

Hellmann’s

Adidas

Publicis Singapore

Telepizza

Heineken

Amnesty International

Pepsi

Veet

Dodatkowo wklejam moje ulubione reklamy Coca Cola w stylu vintage. Jak z bajki, namalowane, piękne – kojarzą mi się z dzieciństwem, (choć nie jestem taka stara, jak te reklamy :-))