Reklam na tirach ciąg dalszy

Wczoraj pokazaliśmy Wam tiry naśladujące apetyczne batony Kit Kata oraz klatkę dla King Konga. Razem z niemiecką gazetą Bild odkryliśmy sensacyjną prawdę o tym, co znajduje się w naczepie. Dzięki producentowi słodyczy mieliśmy natomiast okazję podejrzeć kierowcę tira, który zamiast siedzieć za kierownicą, wolał wylegiwać się na hamaku.

Tematem dzisiejszego artykułu będą kolejne reklamy na tirach. Tym razem pokażemy Wam pojazd z zabawnym nadrukiem promującym szampony Pantene Pro-V i ciężarówki z lewitującym autem w środku. A na deser przygotowaliśmy dla Was błyskotliwą reklamę firmy kurierskiej, która wykorzystała tiry do pokazania swojej wyższości nad konkurencją. Zapraszamy do obejrzenia najbardziej intrygujących nadruków reklamowych na tirach!

Koński ogon bez konia

Na aluminiowej powierzchni tira połyskiwały kruczoczarne włosy. Gęsty, koński ogon przykuwał wzrok, lecz równocześnie budził wątpliwości u niektórych kierowców. Któż bowiem przewozi kilkunastometrowym tirem tylko jednego konia? Rozwiązanie zagadki było jednak bardziej zaskakujące, niż ktokolwiek mógłby się spodziewać. Poznali je wszyscy kierowcy, którzy postanowili wyprzedzić tira.

W pojeździe nie było konia, ani żadnego innego zwierzęcia. Błyszczące włosy, które do złudzenia przypominały ogon były w rzeczywistości zakończeniem kitki kobiety kierującej pojazdem. Kierowcy wyprzedzający tira mieli okazję zobaczyć, że całą naczepę wypełniają lśniące, kruczoczarne włosy. Ich sploty przechodziły przez szybkę od strony kierowcy, wiły się malowniczo pod tabliczką z napisem Pantene Pro-V, a następnie wynurzały się nad tylną klapką pojazdu, nasuwając skojarzenia z końskim ogonem. Ta zabawna reklama to kolejny przykład niestandardowego podejścia marki Pantene do promocji swoich szamponów. O innych, ciekawych kampaniach z kosmetykami do pielęgnacji włosów w roli głównej możecie poczytać tu i tu.

Tajemniczy świat Mazdy

Zupełnie inny pomysł na reklamę mieli agenci promujący samochody marki Mazda. Aby w pełni zaprezentować zalety auta, stworzyli oni mroczny świat, pełen nierównych skał i czarnoskrzydłych nietoperzy. Fantastyczna kraina wynurzała się niespodziewanie przed oczami kierowców jadących niedaleko promocyjnego tira. Pojazd o tajemniczym wnętrzu przyciągał wzrok i przenosił obserwatorów do innej rzeczywistości, która rządziła się sobie tylko znanymi prawami. Największe zaskoczenie wzbudzał widok samochodu sunącego po ostro zakończonych skałach wbrew sile grawitacji. Nowy model Mazdy został tu pokazany jako pojazd niezawodny w każdej sytuacji – nawet wtedy, gdy musi jechać do góry nogami pośród utrudniających widoczność nietoperzy i… lewitujących rybek.

Ulubieniec konkurentów

W konkursie na najbardziej błyskotliwy nadruk na tirze pierwsze miejsce zajęłaby z pewnością reklama FedExu. Agencja, której zlecono promocję mobilną, miała wykazać, że FedEx jest najszybszą firmą transportową na świecie. Kreatywni pracownicy wymyślili, iż najlepszym rozwiązaniem będzie zasugerowanie odbiorcom, że z usług ich klienta korzysta także konkurencja. Dzięki tej niekonwencjonalnej reklamie wiele osób nabrało przekonania, że FedEx dysponuje większymi oraz szybszymi samochodami, niż jego największy rywal – UPS.