Renault Clio i całkiem miła niespodzianka dla klientów na jeździe próbnej

Robiąc kampanię marketingową aut jednym i jedynym celem jest sprzedać samochód. Nieważne co to będzie, grunt żeby przyciągało uwagę klientów! Sprawiało, że będą na tak.

Właśnie to zrobiło Renault Clio, przynajmniej tak mi się wydaje. Do akcji zaproszono trzy kobiety oraz trzech mężczyzn. Wszystko zostało ustawione w zależności od płci i przygotowane pod wybrańców. Początkowo jazda próbna wyglądała całkiem normalnie. W pewnym momencie na skrzyżowaniu pracownik Renault poprosił klienta o naciśnięcie przycisku Va Va Voom i w tym właśnie momencie zaczęły się cuda. Auto przensiło ludzi do Paryża, pięknej miejscowości z mnóstwem szczęśliwych ludzi. Zapełniona radością ulica, niczym kadr z romantycznego filmu. Na koniec została rzecz jasna wisieńka na torcie, czyli 6 kobiet lub mężczyzn tańczących dla klienta w aucie.

W mojej opinii akcja była naprawdę sympatyczna. Wywołała u mnie dużo miłych wrażeń, przyznam, że momentami czułam się jakby cała sytuacja rozgrywała się w Paryżu. Zastanawia mnie jak poczuły się wkręcone osoby?

Jak dla mnie 5+!;-)
DLA MĘŻCZYZN:

DLA KOBIET: