Renault przekonuje do elektrycznych samochodów szuszarką na benzynę

Trudno wyobrazić sobie, że telewizor, suszarka do włosów, komputer czy terminal do kart płatniczych zasilane są benzyną. Z kolei samochód na prąd jak najbardziej. Do wyboru takiego rozwiązania zachęca nas Renault w swojej nowej kampanii promującej nowy model Z.E. Już od dawna wiele rzeczy działa na prąd. Czemu nie wykorzystać tego w podróży?

Kampania łączy w sobie humor ale i edukację. Renault zależy na tym, by wypromować swoje elektryczne samochody tak byśmy poczuli, że korzystanie z nich już wkrótce stanie się dla nas codziennością. Producent samochodów jako pierwszy oferuje cztery pojazdy elektryczne, które będą w zasięgu cenowym dla każdego przeciętnego kierowcy.

Agencja odpowiedzialna za kreację chce zbudować silny wizerunek Renault, jako producenta ekologicznych, nowoczesnych a zarazem przystępnych samochodów. Jeżeli utrzyma wysoki poziom całej kampanii z pewnością przełoży się ona nie tylko na wzrost świadomości wśród konsumentów ale i na sprzedaż. A o to właśnie w reklamie chodzi.