Rusza świąteczna kampania Coca-Coli!

reklama_animacja

Coca Cola rusza z Bożonarodzeniową kampanią reklamową. Jej hasło przedwodnie jest niezmienne od kilku sezonów – „Poczuj radość”.

W ramach akcji promocyjnej w sieci zadebiutował już pierwszy spot:

Głównymi bohaterami klipu są m.in. gotująca mama, walczący z poplątanymi lampkami choinkowymi ojciec, pakująca prezenty ekspedientka oraz… Święty Mikołaj!  Wszystkich ich łączy nie tylko świąteczna atmosfera i uśmiechy na twarzach, ale przede wszystkim Coca Cola, napój który milionom ludzi na całym świecie kojarzy się właśnie z Bożym Narodzeniem.

Równocześnie, w sklepach pojawiły się limitowane butelki 0,5-litrowej, czerwonej Coca-Coli. Co je wyróżnia? Specjalne etykietki, które w zaledwie kilku sekund można zmienić w przepiękne, świąteczne kokardy!

cola

To nie pierwszy raz kiedy marka sięga po to rozwiązanie. Rok temu podobne etykiety były sprzedawane w Wielkiej Brytanii na 1,75-litrowych butelkach Coca-Coli, Coca-Coli Life, Coca-Coli Zero oraz Diet Coke!

Obecnie firma pracuje nad Bożonarodzeniowymi opakowaniami dla swoich puszek o pojemności 330 ml i 250 ml. Ma pojawić się na nich wizerunek Świętego Mikołaja i dobrze znane wszystkim wielbicielom świąt, czerwone ciężarówki.

Tegoroczna kampania w Polsce działać będzie w Internecie, telewizji i radiu. Różne formy promocji (m.in. trasa ciężarówek Coca-Coli) pojawią się też w punktach sprzedaży, a także w działaniach outdoorowych.

Limitowane butelki wyglądają świetnie, ale ja mam nadzieję, że nie zabraknie tradycyjnej reklamy z ciężarówkami?! W końcu byłoby to jak święta bez Kevina…