Święty Mikołaj w reklamie UNICEF zdradza swój brudny sekret

W grudniu ruszała nowa, poruszająca kampania społeczna organizacji UNICEF. Ma ona zwrócić uwagę na problem biednych krajów, w których dzieci nie otrzymują z okazji Świąt prezentów, do jakich przywykliśmy my. Często nie otrzymują one po prostu żadnych prezentów. Święty Mikołaj, występujący w reklamie przyznaje – to moja sprawka.

Są tu jakieś biedne dzieci?

W zimowym otoczeniu, w swoim warsztacie Mikołaj pakuje świąteczne prezenty. Natrafia na paczkę, w której znajdują się lekarstwa i artykuły medyczne niezbędne do ratowania życia, tak bardzo potrzebne w krajach trzeciego świata. Kategorycznie odmawia ich wysyłki, tłumacząc iż dla biednych nic nie robi.

Reklama niesie za sobą głębsze przesłanie, by na co dzień, a zwłaszcza w tym świątecznym okresie nie myśleć tylko o sobie. Pomoc biedniejszym może być najpiękniejszym prezentem jakim możemy sprawić sami sobie. Pamietajmy o tym w szale świątecznych zakupów.