Szaleństwo, morderstwo i lasery. Chora reklama perfum, po których oszalejesz

reklama_animacjaNajnowsza reklama Kenzo to pokaz prawdziwej wolności i szaleństwa. Wyobraź sobie, że siedzisz na nudnej gali. Wychodzisz, żeby się przewietrzyć i kiedy już jesteś na zewnątrz, a wokół Ciebie nikogo nie ma, masz ochotę zrobić coś głupiego. Chcesz krzyczeć, skakać, zachowywać się jak małpa. Marzysz, żeby dać upust wszystkim emocjom. Widzisz to? Spike Jonze widział i nawet nagrał to, żeby inni też mogli zobaczyć.

W pierwszym dniu emisji reklamę Kenzo World zobaczyło blisko 50 milionów osób. Ty też musisz ją obejrzeć!

Kojarzysz teledysk do Sia do piosenki Chandalier? Też dostrzegłeś podobieństwo? Autorem choreografii jest ten sam gość – Ryan Heffington. Reklama przypomina również teledysk Fatboy Slim – Weapon of choice.

Tematyką poruszaną przez reżysera jest zagadkowe traktowanie ludzkiego umysłu oraz sfery uczuć. Jego psychodeliczne filmy na długo zapadają w pamięć. Jonze zmienia oblicze komercyjnej reklamy, unikając romantycznych czy banalnych wątków typowych dla branży kosmetycznej. Jego klip jest zaskakujący i pełen energii. Główna bohaterka zamienia się w dzikie zwierzę, wykonując niezwykły układ, od którego nie sposób oderwać wzroku. W rolę tancerki wcieliła się Margaret Qualley, znana m.in. z serialu „Pozostawieni” oraz komedii „Nice Guys”.

Utwór wykorzystany w reklamie został stworzony specjalnie na potrzeby kampanii przez DJ-ów Sam Spiegel & Ape Drums. Nazwa „Mutant Brain” wydaje się adekwatna.