Kampania outdoorowa – Volkswagen namawia do kradzieży

Volkswagen przygotował coś specjalnie dla fanów pięknych samochodów i unikatowej sztuki w jednym. W wielu miastach do tej pory natrafić można na nietypowe outdoorowe galerie sztuki. Powstały one na początku października z okazji wejścia na rynek modelu Jetta.

Takie rzeczy tylko w Kanadzie

W ulicznych mini galeriach zostały powieszone oprawione, unikatowe zdjęcia przedstawiające „malarstwo” 200-konnej Jetty. Wszystkie obrazy zostały ręcznie ponumerowane i stanowią limitowaną serię. Celowo ramy nie zostały w żaden sposób zabezpieczone przed kradzieżą czy zniszczeniem, właśnie po to by śmiali wielbiciele Volkswagena mogli zabrać je ze sobą do domu.

Lepiej działać szybko

Znikające obrazy to celowe działania Volkswagena, które doskonale uzupełniają telewizyjną kampanię reklamową. Złodzieje proszeni są o umieszczenie zdjęcia obrazu na Facebooku czy Twitterze. Skradzionymi obrazami zdobywcy chętnie chwalą się w Internecie.

Producent aut już zapowiada kolejną odsłonę kampanii, tym razem ze wskazówkami dotyczącymi lokalizacji nowych dzieł sztyki. Warto działać szybko i niepostrzeżenie.