Who run the world?

reklama

Ostatnio podczas spotkania z programistami i grafikami dotyczącego jednego z naszych projektów wypaliłam: „Przecież to oczywiste, że to kobiety rządzą światem – WIADOMO!”. „A niby dlaczego?” – zapytał trochę nieśmiało ten najodważniejszy z nich. „BO TAK!” – odpowiedziałam. Z tak mocnym i konkretnym argumentem żaden z nich nie chciał już chyba dyskutować, więc doszłam do wniosku, że bezsprzecznie wszyscy podzielają moją opinię i spokojnie przeszłam do kolejnego punktu prezentacji.

 

Nie jestem jednak, chyba aż tak odosobniona w moich poglądach, bo coraz więcej marek także dostrzega, że hasło „girl power” jest wartością, z którą coraz chętniej utożsamiają się kobiety. Dlatego też na zasadzie walki płci oraz pokazywania siły i wyjątkowości tej piękniejszej z nich opiera się coraz więcej kampanii i strategii komunikacji.

Poniżej podrzucam kilka przykładów, które raz jeszcze udowadniają, że na pytanie „Who run do world?” jest tylko jedna prawidłowa odpowiedź. „GIRLS!”.

Imagine The Possibilities | Barbie

Nike Men VS Woman

Always #LikeAGirl