social media

Myślisz, że wystarczy mieć konto na Facebooku by ogarnąć social media? Nic z tego. Szybko zmieniająca się rzeczywistość sprawia, że sieci społecznościowe stale dostosowują się do jej potrzeb. Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat czy YouTube to najważniejsi gracze, którzy zapewniają wsparcie w reklamie i pozwalają zbudować wokół produktu czy idei społeczność zaangażowanych użytkowników. Sprawdź jakie mają możliwości i poznaj inne sposoby na poszerzenie kręgu odbiorców.

Czas zabłysnąć!

Wraz z nowym rokiem wielu z nas podjęło wyzwanie i postanowiło zmienić tryb życia na zdrowszy, ot choćby przez regularne bieganie …

Snapchat pomaga reklamodawcom

Serwis Snapchat przygotowuje system, który będzie umożliwiał rozpoznawanie obiektów i przedmiotów na zdjęciach użytkowników. Dzięki temu, reklamodawcy będą mogli przygotowywać bardziej …

Ślonsko godko na Facebooku

  Nie „Lubię to!”, a „Przaja tymu!”, nie „Udostępnij”, a „Podej dalij”, nie „Szukaj znajomych”, a „Znojdź kamratów” (to ostatnie to …

W hashtagu siła!

Hashtag pojawił się w życiu przeciętnego Kowalskiego właściwie znienacka. Kiedyś służył on do wyróżniania najważniejszych wyrażeń, na przykład w języku programowania …