social media

Myślisz, że wystarczy mieć konto na Facebooku by ogarnąć social media? Nic z tego. Szybko zmieniająca się rzeczywistość sprawia, że sieci społecznościowe stale dostosowują się do jej potrzeb. Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat czy YouTube to najważniejsi gracze, którzy zapewniają wsparcie w reklamie i pozwalają zbudować wokół produktu czy idei społeczność zaangażowanych użytkowników. Sprawdź jakie mają możliwości i poznaj inne sposoby na poszerzenie kręgu odbiorców.
grafika-glowna

Czas zabłysnąć!

Wraz z nowym rokiem wielu z nas podjęło wyzwanie i postanowiło zmienić tryb życia na zdrowszy, ot choćby przez regularne bieganie …

snapchat-1360003_960_720

Snapchat pomaga reklamodawcom

Serwis Snapchat przygotowuje system, który będzie umożliwiał rozpoznawanie obiektów i przedmiotów na zdjęciach użytkowników. Dzięki temu, reklamodawcy będą mogli przygotowywać bardziej …

headframe-709208_1920

Ślonsko godko na Facebooku

  Nie „Lubię to!”, a „Przaja tymu!”, nie „Udostępnij”, a „Podej dalij”, nie „Szukaj znajomych”, a „Znojdź kamratów” (to ostatnie to …

IMG_1083-0

W hashtagu siła!

Hashtag pojawił się w życiu przeciętnego Kowalskiego właściwie znienacka. Kiedyś służył on do wyróżniania najważniejszych wyrażeń, na przykład w języku programowania …

1912437_10152664666669683_425109767395155289_n

Mundial na Fejsie

Mieliście to samo? We wtorek, 8 lipca siedziałam sobie w jednym z poznańskich ogródków piwnych. To był bardzo spokojny wieczór, ale …