Co potrafi Twój smartfon? Kreatywne wykorzystanie aplikacji oraz QR kodów w marketingu

Gdy kolejka do kasy jest za długa

W trakcie zakupów świątecznych w centrum handlowym, z pewnością niejednokrotnie zgłodniałeś. Restauracje i fast foody kuszą swoimi propozycjami, ale ile razy zdarzyło się, że nie chciało Ci się stać w kolejce. Brandtable to koncpet aplikacji, dzięki której bez wstawania od stołu zamówisz jedzenie w dowolnie wybranym przez siebie barze szybkiej obsługi.
Na stole umieszczone są logotypy dostępnych w danym miejscu restauracji. Twój smartfon rozczyta menu każdej z nich. W prostym w obsłudze menu wybierasz interesujące Cię danie, za które również zapłacisz z poziomu telefonu i już! Gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru, Twój telefon niezwłocznie Cię o tym poinformuje.

Zwykła mapa już nie wystarczy

Pozostajemy nadal w tematyce zakupów i galerii handlowych. Zdarzyło Ci się zabłądzić w sklepie lub na lotnisku? Google znalazło rozwiązanie. „Indoor Google Maps” to aplikacja, dzięki której już się w nich nie zgubisz. Z aplikacji skorzystały już sklepy, lotniska, banki, muzea w USA oraz Japonii.

Zobacz jak to działa:

IKEA:

Mikołaj z kodem QR

Wystarczy zakupić kartę zawierającą specjalny kod QR. Po jego zeskanowaniu dowolnym czytnikiem kodów, Twój smartfon przeniesie Cię do aplikacji, która umożliwi Tobie nagranie własnej, spersonalizowanej wiadomości dla osoby, którą chcesz obdarować na Gwiazdkę. Nagraj swoje życzenia świąteczne. Przyklej swój kod QR do prezentu, a osoba którą obdarujesz będzie mogła odsłuchać Twoją wiadomość.