Filantropijne zakusy Toyoty.

Japońska marka zdecydowała, że przekaże 100 nowych aut organizacjom charytatywnym, którym są one najbardziej potrzebne. Program nazwano 100 Cars For Good .

Użytkowników Facebooka poproszono, aby głosowali na tych, którzy w ich odczuciu najbardziej zasługują na auto. Głosy oddawano każdego dnia sierpnia. Program ruszył w marcu 2011 z ponad 3000  zainteresowanych szansą wygrania nowej Toyoty. Następnie niezależna kapituła konkursu zredukowała liczbę aplikujących  do 500 finalistów. Głosowanie miało miejsce na amerykańskiej stronie Toyoty na Facebooku. Zanim użytkownik mógł oddać głos, musiał polubić konkurs.

Zwycięskim organizacjom pozwolono wybierać spośród sześciu różnych modeli Toyoty.  Organizacje, którym nie udało się wygrać otrzymały  1000 dolarów dotacji.

Strona Toyoty na Facebooku liczy w tej chwili około 527 tysięcy fanów i wielka liczba fanów została zrekrutowana  przez rodzinę i  przyjaciół organizacji, które walczyły o samochody.