Hanka Mostowiak nadal żyje. W reklamach

Mimo śmierci Hanka Mostowiak jest nadal „żywa” i to w reklamach. „Życie to nie serial. Ubezpiecz się na Inseco.pl” – to hasło reklamowe jednego z ubezpieczycieli na życie. Faktycznie, życie to nie serial, zarabiać trzeba a więc dlaczego nie wykorzystać najmodniejszego w Internecie mema? Banner krążący w sieci przedstawia samochód wpadający w stos kartonów, a w tle widać tablicę z nazwą Grabina. Promocja dała dwa razy większy ruch na stronie internetowej firmy.

Taka popularność motywu aż się prosiła, by go wykorzystać w reklamie – mówi Krystian Cieślak z firmy CityBell Consulting. – Dostaje się bonus w postaci internautów, którzy za pomocą platform społecznościowych sami roześlą przekaz reklamowy znajomym. Firma zaś dzięki dołączeniu do internetowej zabawy ociepla swój wizerunek, puszcza oko do klienta i pozytywnie wyróżnia się z nachalnego szumu reklamowego – tłumaczy Cieślak (za biznes.gazetaprawna.pl)

Żyje własnym życiem

Od dobrych kilku dni na ustach wielu, wciąż jest bohaterka serialu „M jak Miłość” – Hanka Mostowiak. Jej śmierć nie tylko zgromadziła przed telewizorami podobno ponad 8 milionów widzów, ale wywołała również burzę w Internecie. Chyba każdemu z nas na Facebooku wyświetlali się kolejni znajomi dołączający do grup fanów tragicznie zmarłej Hanki jak a także posty „Łączymy się w bólu”, „Nie dla pochowania Hanki Mostowiak na Wawelu”, „Hanka santo subito”, „Nie wiem kto to jest Hanka Mostowiak, ani czemu umarła, ale to był zamach”.

Zdjęcie legendarnych już kartonów umieściła na swoim fan page’u na Facebooku firma Invlao zarządzająca sklepami internetowymi. A jeden z krakowskich pubów zachęca do odwiedzin ogłoszeniem: „Uwagi, uwaga! Na hasło »Hanka, nie odchodź!!!« 10 procent zniżki na wszystkie piwa przez cały dzień”.