Najpopularniejsze wpisy branży alkoholowej na Facebooku, zobacz jak robią to najlepsi.

Co najlepiej ‚sprzedaje’ się na alkoholowych fan page’ach? Analizując najpopularniejsze wpisy: pomysłowość umiejscowienia butelek alkoholu. Taki wniosek nasuwa się biorąc pod uwagę aktywność fan page’y tej branży z poprzedniego tygodnia. Najlepsze brandy mają prostą taktykę, wstawiać zdjęcia czy też grafiki bliskie realiom konsumentów. Nie sprzedają się ‚wow’ obrazki/grafiki, nad którymi graficy spędzają godziny na dorysowaniu efektów specjalnych. Wręcz przeciwnie, zwykłe zdjęcie zrobione smartfonem, o nie powalającej jakości, robi największe wrażenie. Co znajduje się na tych zdjęciach? To co konsumenci lubią najbardziej, butelka alkoholu w ciekawym miejscu.

Grafiki to nie wszystko, dodawane do nich komunikaty to proste, jednozdaniowe hasła. Zachęcają oczywiście do kupna czy też skonsumowania alkoholu, przy różnych okolicznościach. Zdecydowanymi liderami są Bud Light i Budweiser. Mają co prawda ogromny fanpage, ale pamiętajmy o zasadzie: im większy fanpage tym trudniej o aktywność fanów na dobrym poziomie.

Jeśli prowadzicie tego typu fan page’e pamiętajcie: ulokujcie swój produkt w ciekawym miejscu lub zestawieniu, dajcie bojowe hasło. Sukces jak widać gwarantowany 🙂

1. Bud Light: Who wants a seat for tonight’s game?

2. Budweiser: Best. Greeting. Ever.

3. Bud Light: Game on

4. Bud Light: Breezin’ thru the week – only 2 days ’til the weekend!

5. Budweiser: Why not take tonight to a new level?

Źródła zdjęc: socialbakers.com