Nawarz sobie piwa… na Facebooku!

Samuel Adams to amerykańska marka piwa warzonego w Bostonie. Niedawno firma ta zaproponowała swoim fanom udział w niezwykłym projekcie przygotowywanym we współpracy ze znanym blogerem Guyem Kawasakim. Na fanpage’u marki na Facebooku uruchomiono aplikację Crowd Craft Project, dzięki której miłośnicy Browaru mogą zaproponować skład nowego piwa. Akcja ta pokazuje jak w interesujący i angażujący społeczność sposób połączyć działania on- i off-line.

Po wejściu do zakładki użytkownicy mogą decydować o kolorze, klarowności oraz o ilości chmielu i słodu piwa przyszłego piwa. Wirtualna kompozycja Złotego Napoju, która zdobędzie największą ilość głosów, zostanie użyta w rzeczywistym procesie warzenia, a gotowe piwo będzie dostępne w marcu w wybranych barach Austin oraz w bostońskiej siedzibie Browaru.

Wolicie lagery, czy ale? 😉