social media

Myślisz, że wystarczy mieć konto na Facebooku by ogarnąć social media? Nic z tego. Szybko zmieniająca się rzeczywistość sprawia, że sieci społecznościowe stale dostosowują się do jej potrzeb. Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat czy YouTube to najważniejsi gracze, którzy zapewniają wsparcie w reklamie i pozwalają zbudować wokół produktu czy idei społeczność zaangażowanych użytkowników. Sprawdź jakie mają możliwości i poznaj inne sposoby na poszerzenie kręgu odbiorców.

Mundial na Fejsie

Mieliście to samo? We wtorek, 8 lipca siedziałam sobie w jednym z poznańskich ogródków piwnych. To był bardzo spokojny wieczór, ale …

Oscary- selfie paparazzi

Gala rozdania Oscarów co roku jest wielkim wydarzeniem, któremu zawsze towarzyszą ogromne emocje i zainteresowanie ze strony całego świata. Choć tym …

Lubienie nie pomaga!

Pomóż Basi, Karol zbiera na operację, uratuj psa, przygarnij kota – polub, udostępnij, przekaż dalej. Ile to razy na Twojej tablicy …

Gdy społeczność mówi NIE

Demokracja przeżywa dziś swoją drugą młodość. Internet, a wraz z nim media społecznościowe, umożliwiają zrzeszanie ludzi bez względu na odległość, jaka …

Co w polityce ćwierka?

Według badań European Trusted Brands z 2012 roku, ponad 60% Polaków nie wierzy informacjom przekazywanym przez radio i telewizję. Mediom tym …

#Hashtagi na #Facebook’u

Internauta z zasady przyzwyczaja się do narzędzi, z których korzysta i wszelkie zmiany, niezależnie od tego jak szczegółowo obliczone na ułatwienie …