social media

Myślisz, że wystarczy mieć konto na Facebooku by ogarnąć social media? Nic z tego. Szybko zmieniająca się rzeczywistość sprawia, że sieci społecznościowe stale dostosowują się do jej potrzeb. Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat czy YouTube to najważniejsi gracze, którzy zapewniają wsparcie w reklamie i pozwalają zbudować wokół produktu czy idei społeczność zaangażowanych użytkowników. Sprawdź jakie mają możliwości i poznaj inne sposoby na poszerzenie kręgu odbiorców.

Społeczna choinka Heinekena

17 grudnia w Singapurze wyrośnie niezwykłe drzewko świąteczne. Heineken Super Social Christmas Tree to cyfrowa instalacja artystyczna o wysokości 11 metrów. …

Filantropijne zakusy Toyoty.

Japońska marka zdecydowała, że przekaże 100 nowych aut organizacjom charytatywnym, którym są one najbardziej potrzebne. Program nazwano 100 Cars For Good …