Rób zakupy w internecie i informuj znajomych na facebook’u

Fab.com – czyli serwis internetowy naszych zachodnich sąsiadów, który skupia największą liczbę ‚dizajnerskich’ produktów.

Niedawno zintegrował się maksymalnie z serwisem Facebook. Oczywistą rzeczą zatem jest posiadanie przycisku „Lubię to” pod każdym produktem oraz komentowanie za pomocą konta na Facebook’u. Nic szczególnego, lecz niedawno nastąpiła integracja serwisu Fab z nowym Facebook Open Graph, a co za tym idzie powiązania timeline’a z wykonywanymi akcjami na stronie Fab.com.

Przykładowo, gdy dokonamy zakupu poprzes serwis Fab, na naszym timeline’ie zostanie opublikowany wpis co zakupiliśmy. Wydawałoby się, że konsumenci nie będą sobie życzyli, by ich znajomi widzieli wszystkie ich zakupy, kiedy kupili i za ile.

Na całe szczęście nie pomyśleli tak właściciele Fab, ponieważ odkąd zintegrowali system z Facebook’iem, ich ruch na stronie zwiększył się dwukrotnie. Na dzień dzisiejszy przybyło im prawie dwa razy nowych klientów, a mówimy tu o konkretnym przyroście: z 1,8 do 3,2 miliona. Właściciele Fab.com zacierają ręce, a konkurencji i innym sklepom internetowym polecamy tego typu inwestycje 🙂