Rock In Rio: zostań celebrytą

Rock in Rio jest największym festiwalem rockowym organizowanym w Brazylii. Trzy z imprez odbyły się w Rio de Janeiro, a kolejne trzy w Lizbonie w 2004, 2006 i 2008. Także Polska, a dokładnie Poznań miał gościć festiwal przez 3 lata. Niestety miasto nie porozumiało się z organizatorami i festiwalu nie będzie. Wracając do tematu celem kampanii było wzmocnienie komunikacji wydarzenia i wywołanie efektu szeptania jednej osobie przez drugą na temat zbliżającej się imprezy. By efekt się udał wybrano świetnie przygotowanego na takie okazje Facebooka.

Przypadkowi ludzie podróżujący komunikacją miejską byli ‚napadani’ przez paparazzich i swoich ‚fanów’, którzy chcieli od nich wyłudzić autografy. Tak przygotowane zdjęcia były publikowane na fanpage’u (stronie marki). Osoby, które jako pierwsze się oznaczył i skomentowały, że to one widnieją na zdjęciu – otrzymywały nagrody. 500 zdjęć wygenerowało setki komentarzy, ‚lubię to’ oraz mocno zwiększyły dotarcie z informacją o festiwalu o znajomych osób, które zdecydowały oznaczyć się na zdjęciach.